• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

08-04-2008 Hawk - The Natural Selections 026

How do you rate this show?

• MASSIVE!

Votes: 3 60.0%

Votes: 1 20.0%
  • Decent

Votes: 0 0.0%
  • Pretty bad

Votes: 0 0.0%
  • No thanks, not my style

Votes: 1 20.0%

• Total voters
    5
ikke mye hvertfall.. det er temlig dødt her nå...

ikke mye hvertfall.. det er temlig dødt her nå...

Var jævli stille i dag ja... pleier jo å være på side 8-9 i løpet av denne tida... Er sikkert den housy starten som gjorde det ;)

Var jævli stille i dag ja... pleier jo å være på side 8-9 i løpet av denne tida... Er sikkert den housy starten som gjorde det ;)
trokke det, dessverre :mask: det har vært stille siden jeg logga på, og det var like før 9.. men men, jeg liker hva jeg hører nå..

ps, jeg måtte nesten slå av når den house starten kom, sorry.. men er ikke i humør til det nå :grinning:

trokke det, dessverre :mask: det har vært stille siden jeg logga på, og det var like før 9.. men men, jeg liker hva jeg hører nå..

ps, jeg måtte nesten slå av når den house starten kom, sorry.. men er ikke i humør til det nå :grinning:

Sånn kan det gå... Litt vanskelig å "lese" publikum når det er radioshow og du spiller det inn X dager før :) Hvis ikke skulle jeg dratt på mer vettu. Men, det kommer flere show!

Sånn kan det gå... Litt vanskelig å "lese" publikum når det er radioshow og du spiller det inn X dager før :) Hvis ikke skulle jeg dratt på mer vettu. Men, det kommer flere show!
hehe, ja, ser den egentlig. men er litt enig med deg, man forbinder fort house med våren... skjønner ikke helt hvorfor.. spess når jeg ikke liker house en gang :lol:

ja, kanskje like greit? :)
satse på at det blir litt mer trøkk i neste show da? :mask:

hehe er vel ikke så populært å prate norsk her kansje men :P
haha, tror det går greit nå.. det er jo ingen her :mask:

bare vi ikke gjør det for mange ganger.. da blir det bank å få :mask:

Thanks for tjooning in guys & girls :)

See you in one month - and I can promise some goodies then (cause I'll be allowed to play some of my new & upcoming releases with remixes from excellent producers).

Take care :)

Back