ikke mye hvertfall.. det er temlig dødt her nå...
trokke det, dessverre det har vært stille siden jeg logga på, og det var like før 9.. men men, jeg liker hva jeg hører nå..Var jævli stille i dag ja... pleier jo å være på side 8-9 i løpet av denne tida... Er sikkert den housy starten som gjorde det
trokke det, dessverre det har vært stille siden jeg logga på, og det var like før 9.. men men, jeg liker hva jeg hører nå..
ps, jeg måtte nesten slå av når den house starten kom, sorry.. men er ikke i humør til det nå :grinning:
hehe, ja, ser den egentlig. men er litt enig med deg, man forbinder fort house med våren... skjønner ikke helt hvorfor.. spess når jeg ikke liker house en gangSånn kan det gå... Litt vanskelig å "lese" publikum når det er radioshow og du spiller det inn X dager før Hvis ikke skulle jeg dratt på mer vettu. Men, det kommer flere show!
hehe, ja, ser den egentlig. men er litt enig med deg, man forbinder fort house med våren... skjønner ikke helt hvorfor.. spess når jeg ikke liker house en gang
ja, kanskje like greit?
satse på at det blir litt mer trøkk i neste show da?
braDen er grei
heiheeej där
bra
hei
deilig å snakke sitt eget språk innemellom også
må bli norge davar kommer ni ifrån?
3 nordmen
1 svenske
1 greker
on das forumwieeee NORDEN in da house
haha, tror det går greit nå.. det er jo ingen herhehe er vel ikke så populært å prate norsk her kansje men