19-04-2012 Lee Osborne presents Future Movement 017

What do you think of this show?

• Decent

Votes: 0 0.0%
  • Did not enjoy it

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    5
Love this track so muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Hail to Pulsar for a wonderful remix :bow:

09) The Attic ft Oh Laura - Release Me (Pulser remix)

Pulser
Pulser
Discography at Discogs :book:
Images for Pulser
Real Name: Andrew Edward Perring

Aliases: Andy Perring, Astral, Echo 10, Ija, L.T.S., Trinity Project, The

Profile: After continually touring for over 8 years and with a hectic 2008 studio schedule split between the UK and his new home in Riga, Latvia; Andy took a well earned break from international DJing to focus himself on writing. Job done! He now returns to the decks…

There are currently 35 users browsing this thread. (6 members and 29 guests)

danmark_ori,
MyStro023+,
Furqan+,
DjTechX,
Luki Luciano+,
abel

09) The Attic ft Oh Laura - Release Me (pulsar remix)
CS1901172-02A-BIG.jpg

Ach so ! Jetzt versteh' Ich ein bischen Mehr von dir ! :clap2:
:cap: So you got a German background ? :rave:

Ja, aber meinen Deutsches Hintergrund ist von vor vielen Generationen. Ich bin geboren und aufgewachsen Amerikaner, ähnlich wie meine Eltern.

Boy... my vocab there had to stretch LOL. That's been year's since I pulled grammar like that off my head!

Ja, aber meinen Deutsches Hintergrund ist von vor vielen Generationen. Ich bin geboren und aufgewachsen Amerikaner, ähnlich wie meine Eltern.

Boy... my vocab there had to stretch LOL. That's been year's since I pulled grammar like that off my head!

< faint > : Staunen ... Aber : immerhin gibt's Eltern in Amerika, den denen Kinder Deutsch lernen ? :wow: :blink:

:captain: Deine Name: Deutschland_ori ! :megacrazy: :rave: :dancing: :mml: :cap:

840 Listeners ~ Lee Osborne presents Future Movement 017 on AH.FM

11) Dima Krasnik - Corsair

There are currently 31 users browsing this thread. (5 members and 26 guests)

danmark_ori,
Furqan+,
MyStro023+,
DjTechX,
Luki Luciano+

Aber : immerhin gibt's Eltern in Amerika, den denen Kinder Deutsch lernen ? :wow: :blink:

Natürlich. My OBerschule unterrichtete dritten Sprachen - Spanisch, Französisch und Deutsch. Das war neben Englisch natürlich. Für Universität, benötigen Sie mindestens zwei Jahre in einer Fremdsprache hier. Ich entschied mich für 4 nehmen, um die Chancen der Eingang zu verbessern.

Back