29-01-2009 Deja Vu 002

which sets did you enjoy?


  • Total voters
    77
well you didnt include me in ur hello intro...but its toally cool:smile::hug:thats y i said hello

i see.

it wasnt on purpose babe. i just copy and paste the lines :wink:
sometimes happens the forum doesnt detect everyone always.
 
1 - Above & Beyond Pres Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond's Progressive Mix)
2 - A.I.D.A - Corvana (Original Mix)
3 - Cascade - Trascend (Transa Remix)
4 - The Quest - C Sharp (Original Mix)
 
lovin this:super::super::super:
 
I understund very bad english it's for that, that I ask at Apocalipse-now.

I'm here all the time and I'm all over the net. (AIM, MSN, G-Talk, Skype, MySpace, FaceBook, TAP) You can talk to me anytime that you would like to. (kiss) :hug::friends::cat:
 
Ah d'accord.

Moi j'habitte au Sud Ouest de la France je sais pas si tu connais Biarritz la ville du Surf?

Et bien j'habitte a 10 minute de Biarritz a Saint Jean de Luz qui est juste à côté de la Frontière espagnol où j'ai mixais plusieurs fois.

Maintenant j'aimerais tester dans d'autre pays mais je n'ai aucun contact.

moi j'aime bien la géographie et en ce qui concerne le sud ouest je sais seulement Marseille, Toulouse et Avignon. :smile: malheuresement je ne connais pas la ville tu as mentionné.

voyager, c'est tjs fantistique, donc bon courage :wink:

btw, :choon:
 
Thank you for the welcome guys, Angel, Glam, Tero, Wailo, TCL!! (kiss), T4e, and all!!!.

hows it feel after have many dejavus? lol.

:drunk::drunk:

its simply AMAAAZING!!! :miss:
somany choooons, memories.. and awesome was to being here with somany listeners :)
 

Maybe, but i have 13 years of PC Experience and 4 years of webradio Experience, so no big problem to me, i think.

Make a set and get it to me. I'd love to hear it. (kiss) :music::hug::cat:
 
moi j'aime bien la géographie et en ce qui concerne le sud ouest je sais seulement Marseille, Toulouse et Avignon. :smile: malheuresement je ne connais pas la ville tu as mentionné.

voyager, c'est tjs fantistique, donc bon courage :wink:

btw, :choon:

btw je vois que vous le dite souvent ça veut dire quoi ?

Tu ne connais pas des clubs dans ta ville qui cherche un Dj pour une soirée ?

Je cherche a me faire un peu connaitre.

Je reviens je vais fumer une cigarette
 

Back
Top