• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

29-03-2010 France in the Mix 003

Which DJs you enjoyed?

• Total voters
    26
  • Poll closed .
hi danmark XD

:friends: dag Esteria - now I found your post ( after a few ' wildly ' thrown earlier responses :grinning: ) You've been able to listen today ? :cap:

damn, i have no time to eat supper :lol: show is simply amazing :)

all done: sleep, food, coffee - all !

you almost miss focking Ferry set :wink: but earlier be also beautiful and trancy sets and later i hope we have a huge party :friends:

OK :captain: From now on, I'm here _ :bravo: " France in the Mix 003 " :super:

:choon::choon:En train comme d'hab :super::super: je préfére la voiture mais c'est tellement des naze en son ces français que je n'ai pas d'ami tranceux ou tranceuse dans ma ville :super::super::super: puis je préfer ele train no problem je suis sure d'arriver à destination

i want to be a dutch girl for ever:choon::choon:
Cette chance cette année je peux y aller gros problème de sous.
Vous y allez comment vous Train, Avion à pied ??? :lol:

CAN't WAITTTTTTTT B2B with the two big master and my two favourit DJ in the world patterosn tyassssss:super::super::super::super:
tyas rox it's a pity that mainstage won't be broadcasted

it's great mistake from trance energy management and trance.nu

Vous en avez pour cher pour le séjour ?
ca dépend ... bus : 33€, train 35€ .. voiture gratuit car ma cops paye pas l'essence. hotel : 60€ .. ticket BTE : guestlist, tickets TE 55€ fais le compte. Je reste 2 nuits donc car je fais la before the energy. faut rajouter aussi les boissons et la bouffe~40€

sinon tu as voyagenbus qui fait le combo bus + ticket TE tout compris pour environ 120€ je crois ? le problème cette année est que c'ets le WE de paques donc les tarifs train / bus sont chers.

train dpart paris pr les nl c'est minimum 50€ A/R en bus, ca dépend ca va de 20€ à 80€ (tarifs jeune) , hotel ou pas etc.. ca varie.

:: Music was my first love. And it will be my last ::

damn, i have no time to eat supper :lol: show is simply amazing :)

:yes: :iagree: After sleepless night - I hàd to have some sleep :sleeping: :lol: and I did the other things beforehand ! :wink:

The Off-topic Random Thread - Page 407 - Afterhours_posts58-237 Yahel n Esther Galil .png
Wink :: Music was my first love. And it will be my last :: :super:
http://forum.ah.fm/mellow-lounge/11228-off-topic-random-thread-407.html#post1410942
29-03-2010, 01:36 AM #6097
danmark_ori
Ursa Major ★

three massive tunes!!!! :dance: :rave:

ohh trop trop bonne idée toi UN UV mmmh tu donnes envie toiiii looool

trop âte de te revoir ma binome que j'aime ;-) je n'en peux plus d'attendre :bravo::bravo::bravo:
beh oui, j'suis toujours là il faut .. moi non plus j'ai pas fait mon sac ! j'suis allé récupérer mes bijoux à la poste que j'avais commandé sur vente privée et apres j'ai fait de la promo pr lumi lol je ferais ma valise demain je pense mercredi UV ettttt jeudi STRESS :mask::mask:

Back