• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

30-04-2010 Unearthed Records Day

What set did you enjoy the most?

• Total voters
    60
Armin's wife will get half his stuff in the divorce.

i hope she keeps the shit faithless tune, in that way Armin won't do a rework remix or something similar

:(, Angel again, 1000 times today

G.O. Feat. Faith ---- ... everybody knows !!!! jejeje :) :super: :dance:

to be honest i don't like this track at all, booooooring angel ! can you imagine one ?!:lol: a boring angel... :rofl:

hey rajocaru how did you manage to upload a bigger picture in your avatar ? its bigger than 60 by 60 pixels as it says in the CP. through URL ?

shit Cosmic Gate remix,

and Leona Lewis i don't like her voice, but she's hot :devil:

i see you
damn your following me around from forum to forum and now you are looking in my window.

lmao.gif
laughing-smiley-004.gif

antes q te vayas te puedo pedir un fa? Sip??
es q no se lo que quiere decir el usuario Blizzard me podruas ayudar un poquitin ??
Gracias !!!

y por q no a Blizzard, parece un chamo bien :devil: :lol:

toy bromeando como siempre.... A ver cual es el favor?

Jo Micali in the Mix, :bounce:

WELCOME !! Jo Micali at this Show
Nice intro ...
:dance:

Rajocaru, tengo una duda... que significa tu nombre, Rajo = rajar, de los mexicanos? y caro = carolina, tal vez? yo tengo parientes en Colombia y alla les encantan colocar diminutivos a los nombres. Solo es una simple pregunta :wink:

Rajocaru, tengo una duda... que significa tu nombre, Rajo = rajar, de los mexicanos? y caro = carolina, tal vez? yo tengo parientes en Colombia y alla les encantan colocar diminutivos a los nombres. Solo es una simple pregunta :wink:

atrevido !! no chico, es q mi hermana me lo coloco asi y me quedo gustando, aunque ella fue la q empezo el de ella es Jialcaru
ya si todos los demas primos se contagiaron de la idea jeje :) no t preocupes no es nada malo es solo un juego de letras con el nomobre de uno eso es todo JEjeje :) oye me vas a ayudar ?? su no puedes me avisas ... ok

Back