• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

31-08-2009 Bulgaria in the Mix 001

Which sets did you like best?

• Total voters
    62
hello0o there polar:hug:....had a sad day today....trying to keep my mind off of things

computer programing. programador de computadoras. es un curso en el colegio. y ahorita estamos programando elgo simple.:)
Desarrollo web o de aplicaciones. Yo tambien estoy metido entre ordenadores :lol:este año he acabado los primeros dos años para tecnico,ahora me esperan otros dos para programador :)

awesome chooooooonnn :dance::bravo::bravo::bravo::bravo:

VIMANA
Weird_Green_Alien_Head_1_by_FantasyStock.jpg

We Came
:dance::super::dance:

Vimana
Vimana Discography at Discogs :book:
Images for Vimana
Real Name: Tijs Verwest & Ferry Corsten

Aliases: Gouryella
Members: Ferry Corsten, Tijs Verwest

Profile: One of the most well known collaborations in the world of electronic dance music is the ‘Gouryella’ project. This project is a collaboration between Ferry Corsten and Tijs Verwest (a.k.a. DJ Tiësto). But even before the first ‘Gouryella’ track came out, Ferry and Tijs already teamed up together for another project. Under the name ‘Vimana’ they produced 2 tracks together
.. .. ..

Vimana - We Came / Dreamtime at Discogs

Vimana - We Came / Dreamtime

R-150-19094-1231197907.jpeg

Genre: Electronic
Style: Trance
Year: 1999

hello0o there polar:hug:....had a sad day today....trying to keep my mind off of things

:blink: ah .. .. .. :cap: ( no need to put your sorrow on the Forum : eventual PM or Google Talk ? :hmmm: ) :hug:

Desarrollo web o de aplicaciones. Yo tambien estoy metido entre ordenadores :lol:este año he acabado los primeros dos años para tecnico,ahora me esperan otros dos para programador :)

awesome chooooooonnn :dance::bravo::bravo::bravo::bravo:
de applicasiones, el semestre pasado tome el curso de web. so ya se un poco de los dos. me faltan dos años mas para transferirme a una universidad y terminar aya.

PAUL VAN DYK
Earth-Home.jpg

Home

de applicasiones, el semestre pasado tome el curso de web. so ya se un poco de los dos. me faltan dos años mas para transferirme a una universidad y terminar aya.

Me alegro,eso del desarrollo de aplicaciones es muy buena elección.Yo prefiero desarrollo web pero ya que estudiare las dos cosas .. mejor :)

ive never liked this darn track but am diggin this remixxxx...but without the vocals of course

Back