20-08-2008 Karybde & Scylla - Pure Trance Pleasure 049

How do you rate this show?

  • MASSIVE!

    Votes: 8 66.7%
  • Good

    Votes: 4 33.3%
  • Decent

    Votes: 0 0.0%
  • Pretty bad

    Votes: 0 0.0%
  • No thanks, not my style

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    12
eheheh ... same from the french team from TA...

btw .... Luminosity, i'm already begging you for a Luminosity on the Beach 2009' ... I want to go there soooooooooooo badly !!!!!!!
diane :hug:
 
we will definately do another beach event next year, bigger and better ;)
 
but first the one year aniversary and ofcourse "before the energy"
 
Hey Diane :)

Comment ca va ?
 
Hey Diane :)

Comment ca va ?
Ca va .... les 'vacances' sont bientôt finies .. :/ pas l'coeur de quitter ma playa et ma vie tranquillou ici pour rentrer sur paris affronter le gris, le boulot partout et ... la galère de sûrement avoir a rechercher un appart grrr ... et toi ?
 
but first the one year aniversary and ofcourse "before the energy"

Eheh amazing :) We need some events like Luminosity events ! I enjoy Luminosity as much as trance energy :)
 
Ca va .... les 'vacances' sont bientôt finies .. :/ pas l'coeur de quitter ma playa et ma vie tranquillou ici pour rentrer sur paris affronter le gris, le boulot partout et ... la galère de sûrement avoir a rechercher un appart grrr ... et toi ?

Eheh moi je travaille dans Bruxelles tout le mois d'aout ^^ Mais après ca, encore 2 semaines de congé :) puis les events reprennent en force !
Tiesto le 19 septembre, Armin le 25 octobre, Ferry le 1er novembre, y a aussi une soirée spécial pour l'album de Bolier, et enfin Luminosity le 15 novembre :D
 

Back
Top