• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

26-06-2009 4Strings - Binary Frequency 039

How do you rate this show?

• Total voters
    6
ok dan en van wie heb je dat geleerd dan( who learnd you dutch)

mijn engels is ook niet zo goed hoor ( my english is not so good) het zelfde als jou nederlands ( the same as your dutch)

nederlands is een lastige taal ( dutch is a difficult language)

ah ok ik begrijp het :P ( ah i understand you)
wat wil je weten ( what do you whant to know)
heerlijk deze muziek ( what a lovely music)

voor mij moet je het niet ook in engels schrijven, ik kan het ook in nederlands lezen :P

ja, wat wil ik weten? goede vraag :P of ik het goed schrijf misschien? :lol:

ja, deze muziek is echt mooi :) en zo verheug ik mij ook erg op naast weekend :P

voor mij moet je het niet ook in engels schrijven, ik kan het ook in nederlands lezen :P

ja, wat wil ik weten? goede vraag :P of ik het goed schrijf misschien? :lol:

ja, deze muziek is echt mooi :) en zo verheug ik mij ook erg op naast weekend :P

ok zo te zien gaat het redelijk goed wel hoor, next weekend is volgend weekend (weekeinde) op zn nederlands.
je spreekt al een behoorlijk stukje nederlands van wie heb je dat geleerd

ok dan en van wie heb je dat geleerd dan( who learnd you dutch)

ik ler het met "beeing in the netherlands" :lol: en ook veel met nederlandse texten lezen (boeken, internet...) en ik probeer ook veel op nederlands te schrijven. Ik heb een briefvriendin, met haar schrijf ik altjid op nederlands :) en ik vind het echt geweldig :) ik versta veel (maar niet alles) :) maar ik wil het ook graag spreken en het is niet zo eenvoudig.

hoe kan ik het leren?:)

ok zo te zien gaat het redelijk goed wel hoor, next weekend is volgend weekend (weekeinde) op zn nederlands.
je spreekt al een behoorlijk stukje nederlands van wie heb je dat geleerd

hoe ik gezegt heb, van lezen en schrijven :lol:

ik ler het met "beeing in the netherlands" :lol: en ook veel met nederlandse texten lezen (boeken, internet...) en ik probeer ook veel op nederlands te schrijven. Ik heb een briefvriendin, met haar schrijf ik altjid op nederlands :) en ik vind het echt geweldig :) ik versta veel (maar niet alles) :) maar ik wil het ook graag spreken en het is niet zo eenvoudig.

hoe kan ik het leren?:)

lastig zo te lezen ben je al aardig op weg, veel oefenen mijn oom is overleden maar hij was australier en hij moest ook naar school om nederlands te leren, toen had hij het denk vermogen van een drie jarig kind wat nederlands betreft, beeing in the netherlands is IN nederland zijn of door in nederland te zijn.
en het is ik probeer ook veel nederlands te schrijven ( dus niet op nederlands te schrijven)

massive show for me so far =D

Back