• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

26-06-2009 4Strings - Binary Frequency 039

How do you rate this show?

• Total voters
    6
is goed hoor we praten wel gewoon verder in nederlands schrijv is met een F in plaats van V

ja, ik weet ;) was te snel met schrijven :P zou wij hier verder schrijven of in het andere "thread"? :P

lastig zo te lezen ben je al aardig op weg, veel oefenen mijn oom is overleden maar hij was australier en hij moest ook naar school om nederlands te leren, toen had hij het denk vermogen van een drie jarig kind wat nederlands betreft, beeing in the netherlands is IN nederland zijn of door in nederland te zijn.
en het is ik probeer ook veel nederlands te schrijven ( dus niet op nederlands te schrijven)

goed dat te weten :P en dank je wel, dat je mij een beetje helpen kunt :) *bedankt*

ja, ik weet ;) was te snel met schrijven :P zou wij hier verder schrijven of in het andere "thread"? :P

maakt mij niet uit verder die andere is een herhaling (replay) dus kunnen net zo goed hier verder praten

ok prima zijn toch maar samen, maar ik ga wel zo douchen en naar bed moet morgen weer werken en s'avonds naar een concert

waar ga je heen? welke concert?

concert a sea, op de brouwersdam in zeeland is dat.
daar komen verschillende artiesten. mijn oom in de drummer van de golden earring bekende nederlands band.
moet je maar kijken op Concert at SEA 09 en dan bij programma zaterdag 27 juni

concert a sea, op de brouwersdam in zeeland is dat.
daar komen verschillende artiesten. mijn oom in de drummer van de golden earring bekende nederlands band.
moet je maar kijken op Concert at SEA 09 en dan bij programma zaterdag 27 juni

seems to be a nice place :P maar ik ken de artiesten niet :lol:

ik verheug mij echt erg op Luminosity Beachfestival, ik denk het wil echt geweldig zijn (oh... ik hoop ik heb het juist geschreven - ben mij niet zeker :P)

ik verheug mij echt erg op Luminosity Beachfestival, ik denk het wil echt geweldig zijn (oh... ik hoop ik heb het juist geschreven - ben mij niet zeker :P)

het klopt wel bijna het eerste klopt,
en dan is het: ik denk dat het echt geweldig is of zal zijn.
:P en dan ik hoop dat ik het juist geschreven heb ben niet zeker van mezelf :)

geeft niet alle fouten zijn om van te leren en zo word je alleen maar beter in nederlands door het veel te oefenen en oefenen tot je er bij neervalt

ja ik zou ook wel willen gaan, heb alleen geen geld 4 strings komt ook, zijn broertje is een vriend van mij :)

awwww, kunt je niet probeeren via guestlist? :P ik wou je graag treffen en kennenleren :)

awwww, kunt je niet probeeren via guestlist? :P ik wou je graag treffen en kennenleren :)

nee denk niet dat dat mogelijk is via de gastenlijst, wel jammer had het wel leuk gevonden.
ik zou het ook wel leuk vinden jou te leren kennen

Back