• Welcome to AH.FM

Join the Biggest EDM Community, engage in discussions, share music, and connect with fellow electronic music enthusiasts!

26-06-2009 4Strings - Binary Frequency 039

How do you rate this show?

• Total voters
    6
ik vind het echt mooi, leuke mensen kennen te leren (juist? niet zeker van mezelf...)

ik vind het echt mooi, leuke mensen kennen te leren (juist? niet zeker van mezelf...)

ja klinkt wel goed, maar het kan altijd beter :)
ik vind het echt leuk, gezellig, fijn, tof, super, geweldig, om nieuwe mensen te leren kennen.

wat jij vaak doet is het laatste stukje omdraaien van de zin
zoals kennen te leren = leren te kennen bijvoorbeeld.

en dat zijn de lastige dingen van nederlands in het engels is meestal zoals je denkt dat je iets zegt zo zeg je het ook maar in nederlands is het dan weer net andersom

ik ga er nu vandoor, praten van de week wel weer verder in het nederlands:)

slaap lekker alvast en tot snel :hug:

ja klinkt wel goed, maar het kan altijd beter :)
ik vind het echt leuk, gezellig, fijn, tof, super, geweldig, om nieuwe mensen te leren kennen.

wat jij vaak doet is het laatste stukje omdraaien van de zin
zoals kennen te leren = leren te kennen bijvoorbeeld.

en dat zijn de lastige dingen van nederlands in het engels is meestal zoals je denkt dat je iets zegt zo zeg je het ook maar in nederlands is het dan weer net andersom

oh ok :) ik schrijf het misschien zo als in duits :lol: of hoe ik het in duits zeggen wou :P maar ik denk, als ik nog een beetje oefene dan kan ik het misschien ook gauw goed :) (niet super, maar zo goed, dat je mij (beter) verstaat :P:lol:)

Good morning _o/

Back